25 Kasım 2016 Cuma

Tante Rosa yarım kalmamalı




Yorganıma saklandım
Bacaklarım dermansız
Gözlerim kekeme
Yarım saat uyusam yetecekti
Titredi durdu kalbim

Tante Rosa’yı yarım bırakmamalı

Sevmek diyorsun
Bırakıyorsun ellerini gökyüzüne
Uçurtma gibi

Sevmek diyorsun
Tutuyorsun kendi ellerini
Kenetliyorsun sesine

Tante Rosa’yı yarım bırakmamalı

Titredi durdu kalbim
Pek hırçın
Az kırmızı

Sevmek diyorsun
Özgürlük geçiyor içimizden

Sen heceledin
Ben öyle anladım hayatı
Geçmiyordu gelecek zaman
Geçmiyordu derin ve mavi zaman
Ben öyle sevdim hayatı
Sen anlatınca

Bir okuma bahçesinde
Tante Rosa yarım kaldı

Bir cümle kurana kadar çıkan zamana canım dedin ya
Canım dedin ya
Titredi kalbim

Tante Rosa yarım kalmamalı

Bu cümleler bir yere varmıyor canım
Sen durma hayat
Bizi bahçeye at
Bizi denize at
Bizi sokaklara bırak
Çaya limon olsak da olur
Trafik lambasında turuncu dursak da
Sen durma hayat
Kitapların arasındaki çiçeklere kat bizi

Aldat dur be tanrım
O anlatsın
O hecelesin
Sevgi desin
Der demez teneffüs zili
Der demez sarılmak
Der demez titresin kalp

Sana kızmam tanrım
Cehenneminde yanmam
Cennetinde duramam
O anlatmazsa ben kaçarım buralardan

Bana kızabilirsin tanrım
Haklısın
Tante Rosa yarım bırakılmamalı

Yasemin Senyurt
2016





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder