16 Kasım 2016 Çarşamba

Günahı Özledim



Fotoğraf: Yasemin Şenyurt



Bütün ipuçları kalbimde
Günahı özledim
Mayısa gidiyorum
Adım serseri olsun
Sana söyledim
Bana acı vermiyor yazmamak

Anlayan gözlerinde sitem yok ya
Bu bence inanılmaz

Banyo yapmalıyım artık
Bütün gücümü toplayıp
Havalı bir kazak giyip
O parfümü sıkarak
Güzel bir imza atabilirim

Ev ilk defa inanılmaz geliyor
Sabah kendine özgü
Su ısıtan
Ekmek ısıtan ve her neyse

Diyorum ki
Devinen her neyse
Diyorum ki
Özleyen benim
Fırçalar yok
Boyalar kurumak üzere

Biraz yanında kalsam

Biraz

Resim yapma dedi tanrı
Günahı özledim
Ellerime sıktım boyaları
Mayısa gidiyorum

Biraz yanında kalsam
Yalansız ve günahkar
Yalansız ve gülümseyerek
Deniz koksam

Her an bunu hayal ettim
Hayal etme dedi tanrı
Ona ellerimi açtım
Beni anlayabilirsin

Aklımı kaybedebilirdim
Anlam bulamasaydım
Banyoya gidip
Suya çevirip saçlarımı
Omuzlarımdan akıp
Diz kapaklarımda durarak
Dünyaya gülümserim
Yeniden iyi olup
Kahvaltı ederim

Reçel ve kızaran ekmek hediyem

Yanında kalıyorum
Biraz
Çok
Çok çok
Hayal ve gerçek
Ayırma
Ayırma dedi biri
Ne ben ne sen ne tanrı
Devam ettim gülmeye
Öperek uyandım rüyamı

Yasemin Senyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder