11 Ocak 2013 Cuma

Sevdadandır


Bir saat önce dünyanın başıma yıkıldığını ve yerin dibine girdiğimi düşünüyordum. Şu anda durumumun hiç de o kadar kötü olmadığının farkındayım. Hayatta her şeyin değişime maruz kaldığını biliyorum. Değişebiliyor olmanın tadını çıkaran tek canlı ben değilim.

Yüzüme renk geldi. Bir saat önce sararıp solan ben değildim sanki.
Hep böyle oluyor aslında. Ruh halinin değişeceğini unutuyoruz.

İçimden “kurbağalara bakmaktan geliyorum” dedim. Edip Cansever’in şiirlerini okumadan önce ne kadar habersizmişim insan coğrafyasından…

Bir saat önce bana ne olduğu konusuna değinmeden geçiyorum. Bir saat sonra bana ne olacağıyla da ilgilenmiyorum.

“Yağmur yağsa/uykum kaçsa” şarkısına tutunup uçuyorum karanlıkta.
Sevdadandır!

Şöyle düşün diyenlere aldırmadım. Böyle davran diyenlerle ilgilenmedim. Yine kendi bildiğimi okudum.  İyi mi oldu böyle diye soracaksınız.

Kim bilebilir ki?
Bir saat sonra her şey yeniden yorumlanabilir.
Sevdadandır!

1 yorum: