26 Ocak 2013 Cumartesi

Kara Balık


Anlatınca kendisini kara balık
Tenha bir yer aradım
Onu öpmek için

Her yerde ışıklar
İnsanlar
gördüm
kaçtım kendi gözüme
düştüm yollara

uzaklaştığımı anladım
ışıklardan
insanlardan
ama kara balık da uzaktaydı şimdi

hiç yağmuru öpmek isteyen bir çocuğa
imkansız dediniz mi?
kırdınız mı onu?

ışıklardan insanlardan kaçarken
tenha yerde bir başıma
kara balığı beklerim yıllardır

yıllardır onun sesini duyarım
yıllardır onunla uyurum
isterse hiç gelmesin
hiç bulmasın
karşılaşmayalım hiç

kara balığı öpmek için
uzaklaştığımı bilmesin kimse
gülsün herkes
uzaklığın aşkına
uzaklığın aşkına
benimdi bu öykü

kim diyebilir ki
sahte
kim diyebilir ki
abartı
benimdi öyküm
kara balığı öptüğümü söyleyecek yıllar sonra bir şair
kim diyebilir ki yalan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder