27 Mayıs 2016 Cuma

Yaralı Gemi




Yaralı bir gemiyim. Deniz diye sayıklayan yaralı bir gemi...Ayrılığı da bilirim sevdayı da ama öyle kolay kolay uzanamam kaleme. Acıyı da bilirim mutluluktan da anlarım biraz ama öyle kolay kolay anlatamam hangisi hangisidir. Ben dilimi çıkarırım kendime en çok kendime...Göz kırpamıyorum diye üzülürüm bazen. Eşyalarla konuşurum hem de öyle tozlarını alırken falan da değil. Yıldızlarla konuşurum hem de öyle bilgiç bilgiç değil. Akıl sorarım kedilerime hem de inanırım en bana yakın cevabı vereceklerine. Ben yaralı bir gemiyim gerçeği de düşü de deniz olan. Hangi yolu seçeceğime yüreğimi dinleyerek karar verdiğimden bu yana yaralanırım ama bilirim ki ölebilir de insan bu yolculukta. Göz kırpmayı çok isterdim biliyor musun? Dilimi çıkarırım tüm anlamsızlıklara ama öfkelenmem. Denizi sayıkladıkça kendimi tanırım ve farkına varırım ayrılığın sevdaya neler kattığının...
Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder