19 Mayıs 2016 Perşembe

Uzun Süredir




Uzun süredir  bir yolculuğa çıkmaya hazırlandığımı söylüyorlar. Farklı renklerdeki kağıtları kesip onlara yeni bir biçim vermeye çalışıyorum. İçsel gerçeklik ile dış gerçeklik arasında gidip gelen hayatlarımızda durup kendimize sormayı ihmal ettiğimiz en önemli sorunun ne olduğunu bazen o kadar iyi biliyoruz ki...
Uzun süredir evimden uzaklaştığımı ve bir öykünün içine yerleşmeye çalıştığımı söylüyorlar. Farklı renklerdeki tüpleri palette karıştırırken bir tuhaf oluyor içim. Alışkanlıklarla bağlandığımız yaşamda bin parçaya dağılan bir bardak gibi oluyoruz ve her parçamız "bana dokunmayın" diye seslenmiyor mu bazen? İçsel gerçekliğim son zamanlarda bana öyle şeyler söylemeye başladı ki ona cevap yetiştiremez oldum. Uzun süredir bir yolculuğa çıkmaya hazırlandığımı söylüyorlar. Asıl yolculuğumun dış gerçeklik ile içsel gerçeklik arasında olduğunu söylemeye hazırlandığım sırada bakıyorum ki bütün dinleyenler apar topar ayrılmış salondan. Biraz daha kalsalardı ne olurdu sanki diye hayıflandığım sırada arka sırada oturmuş o kadını gördüm ve yutkundum. Yanına gitmek ve içimden geçen cümleyi ona söylemek için hamle yaptım. Kadının gözleri o kadar ışıl ışıldı ki ve o kadar sakindi ki "merhaba" diyebildim. 

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder