8 Mayıs 2016 Pazar

Annem İçin



Annem için söyleyebileceğim çok şey var. Beni benden çok seven ve sevdikleri için her anlamda varını, yoğunu vermekten kaçınmayan, dürüst ve hayatın inceliklerinin farkında bir güzel kadın...
Geçen yıllarda zorluklar yaşadık birlikte ama omuz omuza verdik ve çoğu zaman annemin olaylara mizahla yaklaşan yanı sayesinde karamsarlığı yendik. Annem öyle güzel bir insan ki bazen kendimi bile hayrete düşürecek şeyler kurup bunları annemle paylaştığımda o beni çok hem de çok güldürüyor ve ona gülerken aslında saçmaladığımı, kuruntulara kapıldığımı anlıyorum. İnce, şefkatli ve son yıllarda hayatı doyasıya yaşadığını hissediyorum ve annemin böyle yaşaması beni çok mutlu ediyor. Beni sarıp sarmaladığı o kadar çok anımız var ki hangi birini anlatacağımı bilemiyorum. Her şeyden önce senin varlığın ve senin sağlığın diyebilen annemin torunlarıyla ilişkisine de bayılıyorum ve kardeşime ve Muko'ya çok teşekkür ediyorum Umay ve Arya için. Muko'nun da anneler gününü kutluyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder