3 Ocak 2016 Pazar

Dört Yapraklı Yonca




Dört yapraklı bir yonca bulmuştuk. Hiç farkında olmadığımız ama bize görsel bir şölen sunan pencereydi sanki aşk. Pantolonumun cebinden zorla çıkardığım tertemiz bir mendili yere koyduk ve yoncayı da onun üstüne koyup izlemeye başladık. Kendimden geçmek üzereydim ki telefonum çaldı. Bir başkasını arayan bir başka kişiye gülümseyerek biz dört yapraklı yonca bulduk dedim tam telefonu kapatacağı sırada.  O da benim elimden telefonu alıp biz dört yapraklı yoncayı izliyorduk dedi.  Bir başka kişinin ne diyeceğini bilemediğini hissedince iyi günler dedik birlikte.
Bu anın üzerinden günler geçmişti. Yıllar da çok hızlı geçti.  Bileğimdeki yonca dövmesine her baktığımda zamanı tersine çevirdim. O ana gittim ve o an aslında benim için hiç geçmedi ve anı olmadı. Sizin de yaşamınızda sonsuzluğa doğru bıraktığınız ve anı olmayan bir yaşantınız varsa bir şölene dönmüş demektir ömrünüz.

Dört yapraklı yonca bulmuştuk. Hiç farkında olmadığımız ama bize müzik ziyafeti sunan bir müzik kutusuydu sanki aşk.  Mendili yere koyarken çıkan sesle biz o kadar çok dans ettik ki…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder