6 Mayıs 2013 Pazartesi

İnsan : Anlam Küpü


 
 
Tabakta duran karpuza dokunulmuyor

Sürahi sessiz

Ve iki insan

Gözlerinde deniz

 

Yaz bütün

Korku bütün

Ölüm bütün

Bizi parçalayan yaşam

 

Biz paramparça olmuş iki insan

Gizemine doğru derinleşen

Bütünleşmek isterken

Soluksuz kalan

 

İnsanın yağmur cini olması

İnsanın anlam küpü olması

Her ihtimal var

Yine de dün

İnsanın en acıyan yerinin beyni olduğunu duyarak

Kalbime  güvercinlerin gelişini izledim

Barış istediği her halinden belli bir çocuğun kardeşi oldum

Yine de dün

Yüzümü sana döndüm ve o an parçalanacağımı bilerek

Merhaba dedim

 

Bize göre olmayan bir ayrılığı iliklerinde duyup gelmiştim

Yüzümü sana döndüm

Nasılsın dedim

İnsanın en acıyan yerinin belleği olduğunu anlayarak

Gülümsedim

Ölebilseydim bütün olacaktım

Yaşadım parçalanarak

Yine de dün sevginin en içinde acının olduğunu bilerek

İnat ey!

Umut ettim

 

İlk  defa dün

Dans ederek dua ettim

İlk defa dün

İnsanın anlam küpü olduğuna karar verdim

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder