9 Mayıs 2013 Perşembe

Adı Anlam


 
Buz gibi iki bira masada

Aylardan Mayıs ve ömrümün en açık seçik baharı sanki

İşi gücü bırakıp  sohbete dalıyorum

Yağmur yağsa ve bulutlara dayasak merdiveni

Gök arası olsa ve orada yıkasak yüzümüzü

Gök arasında saklasak sırrımızı

Biranın içine düşen yaprağa tutunup

Şarkılara doğru yüzüyoruz

Gök arası olabilir senin gözlerin

Kitaplarını aç

Saçlarını aç

Akdenizdir bu

Aşktır doğru olan bütün

Anlam diye bir kızım olmalı

Büsbütün duyurmalı sesini evrene ilk çığlığında

Gök arasını o da bulacak

İşi gücü bırakıp o da yuvarlanacak çimlerde

Yürüyeceğiz Anlam

Bu mayıs yere bastığımda kanatlarım ağır  gelmeyecek

Bu mayıs göklerin de üstünde olacağım  anlama doğru ve özgür

Aşk içinde bu ilkbahar

Kötülüğün büyüsünü bozacağım

 

Bir kızımız olacak  adı Anlam

Ben hep yeşil gömleğimi giyip

Kalbimi çiçek sanacağım

Dilimden düşmeyen  bir küfür en çok bana yakışacak

Ben hep kırmızı şapkamla

Aklımı uyumsuz bir koro sanacağım

Mayısı mayıs yapan bir delilik olacağım

Bir kızımız olacak ki

Saçları ilk uzadığında

En güzel cümlesini kuracağım  yeryüzünün

Anlamını sadece senin bildiğin bir anıdan bir ömür yaşıyorum ki

Gelecek umurumda değil

Ölümsüzlüğü yakaladım ve bir gün kızımız olmasa da

Anlam olacak bütün kız çocukları göz göze geldiğimiz anda

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder