12 Şubat 2012 Pazar

Gül



Gül taşırım
Gül ağlarım bu saat
Gül nasıl ağlanır
Nasılsın?

Masaya koydum gülü
Sabaha karşı elini hissettim saçlarımda
Uyandım
Ne saat var ne yatak
Ne dün okuduğum kitap
Ellerin var
Güleç

Nasılsın?
Vazoya yerleşti gül
Akıllı bir kedi gibi
Gözlerini kapama

Nasılsın?
Hep kırmızı güller var aklımda
Gözlerini açarken bu sabah
Gül

Güle dönüşen ne varsa
Aklıma geliyor
Ama senin geldiğin gibi değil

Sen aklıma nasıl geldiğini bilsen
Bilebilsen
Güllük gülistanlık olurdu ömür

Bildiğin gibi değil diyorsun
Bu gül başka

Anlatmanı bekliyorum
Susuyorsun
Susmak güllerin kıyısında
Nasılsın?

Ne kanıt
Ne çıkarım
Ne dört işlem
Gülünce sen
Gül taşıyorum yalnızlara
Gül taşıyorum
Güllük gülistanlık bir ömür için
Aklıma gelişini anlatmalıyım
Susarak
Bu zor değil
Daha zoru var
Güller taşıyor

Gül ne olur
Ne olur gül

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder