11 Mayıs 2020 Pazartesi

Bilim Kurgu Değil ki




heyecanla uyandım sabah


mutfağa koştum
sonra pencereye
her şey yerli yerinde baktım
ağaçlar 
kuşlar
gökyüzü
ve evde kedilerim
ve yürekteki sevda
her şey yerinde

çay demini aldı
kedilerin suyu azalmış
koştum mutfağa
aradığım her şey 
yerli yerinde
bilim kurgu değil ki bu dedim
uyudun
bin yıllık da değildi üstelik uyku 

haberlere baktım
her şey aynıydı
bir sevinçli habere yer yoktu
kitaplarıma döndüm 
insan heyecanlanıyor
kan ter içinde kalıyor bir sayfada
öteki sayfada haksızlığın olmadığı bir dünya

yüreğime baktım
içinde yazılmamış şiirler var
içinde sevda
içinde umut
ve yeni bir şey gördüm bu sabah
bir güzel hayal 
gerçekten de güzel
meydan okuyor bütün haksızlıklara

bir gecede değişmez elbette dünyaya dair şeyler
ama bir gecede öyle büyür ki
bir şiir
sabah onu yazmak için
kan ter içinde kalırsınız

bir gecede öyle büyür ki sevda
değişir ömrünüz
gerçekleriniz de 

Yasemin Şenyurt

11.05.2020
Ankara 
09.52

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder