16 Ocak 2020 Perşembe

Şu Çektiğin Bir Güzel Hayattır



Kendime açılan bir kapı bulunca
Girdim 
Davetsiz
Şiirli şiirli girdim içeri
Kucakladım kendimi

Aferin be çocuk dedim
Aferin sana
Şu çektiğin bir güzel hayattır
Şu başına diktiğin bir güzel şaraptır

Sarhoş olmazsın
Hiç uğraşma kendim
Şuracıkta uyu
Patidir pati seni uyandırır
Miyavdır miyav sana anlatır

Doğrudan 
Doğrudan vazgeçemezsin sen
Şu içine çektiğin
Ne hava ne duman
Ne su ne şarap

Hiç uğraşma kendim
Cezan trilyon olsa
Özgürlük dersin
Borçtan dağ olsan
Çöpten ev olsan
Sen şiir şiir bakarsın dünyaya

Sitem şiiri gelir 
Aklında yer eder
Ah be kendim
Hangi şiiri unutsan
Daha çok ezberindedir 
Cezan trilyon olsa
Yazmak tutkumdur dersin

İyi halt edersin
Bu saatten sonra
Kötü olma hakkın yok
Kötü olsan da bir an
Bir an sonra geçecek sevgili kendim 

Kendim yerine 
Sıpa desem 
Şiirimde
Hep sıpa desem kendime
Ne diyecek olsam
İçim "umut çiçeği" 

Bir öğretmenim ben
Yalnızlıktan mezun
Cezam trilyon olsa
Kulaktan kulağa şiir oyunundan vazgeçmem 

Yasemin Şenyurt
16.01.2020
Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder