5 Eylül 2019 Perşembe

Ben Diye Biri Var



Ben diye biri var
Koşuyor sular üzerinde
Sular diyorum
Ne fenadır
Karadan başkadır

Ben diye biri var
Çayı demli ve şekersiz içen
Gözlerinde ufuk çizgisi neden sanki
Güneş mi batmış bu sabah
Her taraf ışık

Sessizce doğruldum
Üzerimde kedilerim
Pikeyi atmışlar yere
Gün öyle güzel ki eylül
Sular üzerinde 

Ben diye biri
Yedigöller'de sanki 
Yapraklara anlatır en güzel öyküyü
Kendinden sakladığı

Kendinden sakladığı

Kendinden sakladığı öyküleri var onun

Yazarsa olmaz
Anlatırsa hiç olmaz
Kendine de saklamaz
Kendinden sakladığı öyküleri var 

Gelir gelmez dünyaya
Anladı
İşi gücü öykü olacak
Sular üzerinde koşacak
Renklere inanacak
Tek bir renge inansa içim yanmaz
Her renkte binlerce öykü duyacak
Yedi bin öykü ile nerelere sığacak

Yasemin Şenyurt
05.09.2019
Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder