29 Kasım 2018 Perşembe

içi hazine içi sezgi içi öykü



Bir şarkı var içimde. O şarkının içinde de başka bir şarkı. İçimdeki şarkılar sonsuza dek söylenecek. Nereden mi biliyorum? Seziyorum diyelim. Gecenin içindeki umut sürecek. Çünkü yıldızlar var. Bazen kendini ifade edemezsin. Ölüyorum zannedersin. Hişt hişt sesi duyarsın saatten, defterden, kalemden. Kulaklarını da kapasan, evden de kaçsan, kendini uzaya da fırlatsan eğer bir insanı seviyorsan "hişt hişt" sesi duyarsın. Demek ki bir öykü de var içimde. İnsanın içi hazine mi ne!

Şu an bu yazımı okuyorsun ama bilmiyorsun az önce ne haldeydim. Biraz sonra ne halde olacağımı da ben bilmiyorum. Her şey bilgi değil... Seziyor olmalısın. Güzel bir gece çünkü yağmur yağdı bu şehirde. Zor anların üstesinden gelmek için insanın şarkıları olmalı. Bir öykü var içimde. Yazdığım, yazılmış, yazacağımız....

Seviyorsan ciddi ciddi oyun oynayan bir çocuk gibi kendinden geçersin...

Kendine gel derlerse gülersin sadece. Bilmek zorunda değilsin. Sezebiliyor musun?

Yasemin Şenyurt
30.11.2018
Ankara




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder