2 Kasım 2018 Cuma

Ben Y



ben y
bazen yanlıştan
bazen yıldızdan

benim evet
bazen hırçın mı hırçın
karadeniz sanki

evet bendeniz
başım üşüyor alev alev
berem  yok iki üç asırdır
                                                                        korkma sev saçlarımı
                                                                     hırçınlığımı tatlıya bağladım
                                                                          evet benim şimdi

                                                                             daha çok ben

bazen nasıl olduğumu bilmeden
bazen sabahsız
rüyasız

ben y
hayattan alacaklı olmadığımı öğrenince 
mezun oldum 

evim 
bir oda
dört kitap rafı
duvarında bir yelkenli

ben y
en
çok da
yanardağ

bazen sakin mi sakin
sanırsın ölüdeniz

mezun oldum
iş buldum
kovuldum
iş buldum
kovuldum

harıl harıl 
ben y
geceye yelek örüyorum
başım alev alev

Yasemin Şenyurt
02.11.2018





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder