24 Temmuz 2016 Pazar

yaşamımın özeti



Aydede ile konuşan çocuklar için şiirler yazdım
Güneşi görünce çılgına dönenler için cesur adımlar attım
Bütün yaşamım boyunca yaptığım güzel şeyler oldu
En güzeli hangisiydi bilmiyorum
En anlamlısı hangisiydi bilmiyorum
Henüz bilmiyorum
O yüzden sürüyor yaşamım

Fotoğraflar çektim bazen
Bazen bir kitabı senelerce çantamda taşıdım
Bazı geceler uykusuz 
Bazı özel anlarda sonsuz oldum
En güzeli hangisiydi sanırım biliyorum
Söyleyemiyorum

Bir zamanlar çocuktum
Dua ederken kahkahalar atabilecek kadar çocuk
Bir zamanlar gençtim
Kitap yazabilecek kadar genç
Bir zamanlar yaşlıydım
Aklımın başında yeller esecek kadar yaşlı
En çok ne zaman kendimi anladım
Sanırım biliyorum
Söyleyemiyorum

Bu dünyaya neden gelmiş olduğumu
Kimi en çok sevdiğimi ve seveceğimi
Sanırım biliyorum

Şimdi ölmeli miyim?
Sanırım yaşamalıyım
Çünkü renklerin ellerimle dansını seviyorum
Turuncu renginin boynumdan içeri akmasına ben aşk diyorum

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder