10 Mart 2013 Pazar

Aklımdaki Sümbül Kokusu



Aklımda sümbül kokusuyla bir kitaba uzanıyorum. Aklımda sümbül kokusuyla çenemi kaşıyorum.

Aklımda sümbül kokusuyla silgi koleksiyonumu ilkokula giden bir öğrenciye veriyorum. Aklımda sümbül kokusuyla seni arıyorum hep olmayacağını bildiğim yerlerde.

 Aklımda sümbül kokusuyla özlüyorum. Aklımda sümbül kokusuyla anıları çağırıyorum ve öyle hızlı ve öyle güzel geliyorlar ki aklıma…Aklımda sümbül kokusuyla  seninle ilgili bütün şüphelerimi yerle bir ediyor ve o yere bir şiir koyuyorum.

 Aklımda sümbül kokusuyla kırgınlıklara son verdiğim yerden yola çıkıyorum. Çiçekçilerde sümbüllere bakıyorum. Kitabevlerinde kitaplara bakıyorum.

Sana sadece aklımda sümbül kokusuyla gelmek istiyorum ve biliyorum ki aklımdaki sümbül kokusunu duymasaydın- en başından beri biliyor ve duyuyordun- şu an çok yalnız bir insan olurdum.

 İnsanların bana bakıp ne kadar güleryüzlü ve umut dolu olduğumu söyledikleri yerde sana bakıyorum. Aklımdaki sümbül kokusu senin olmadığın yerlerde bana hayatımın en başından beri burada olduğunu ve hayatımın sonuna kadar burada olacağını söylüyor. Buradasın… Yazabildiğim, okuyabildiğim her yerde…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder