31 Temmuz 2012 Salı

KARA KARA DÜŞÜNMEK




Üstüme başıma çamur bulaşmadı. Ben çamurun üstüne atladım ve üstüme başıma çamur bulaştırdım. Polis çok kızdı. Sen her reklama inanma dedi. Reklam mı dedim. Bir reklam varmış eskiden: Kirlenmek güzeldir diye bitermiş. Benim o reklamla ilgim yok ki… Polis kara kara düşündü. Ne iş yaparsın sen dedi. Benim işim yok. Benim yaşımda olanların pek işi olmaz. Kaç yaşındasın sen diye sormasına şaşırmadım. Sonsuz dedim. Polis kara kara düşündü. Aklına tek mekân geldi: akıl hastanesi. Ailen var mı senin dedi? Şairlerdir ailem dedim. Kara kara gülümsedi polis. Anlaşıldı. Olay çıkartmayacağımı düşünmüş olmalı. Daha fazla uğraşmadı. 

2 yorum:

  1. ya sen hep yaz tamam mı...

    bir de seni yakalamam gerekiyor :)

    YanıtlaSil
  2. :)sen de hep yazmalısın bence. hep yazmalı ve okunmalısın:)

    YanıtlaSil