21 Nisan 2012 Cumartesi

Turuncu Islık


Turuncu rengini seviyorum. O renkte enerji olduğunu söylüyorlar ama ben bundan pek emin değilim. Turuncu yeleğim ve turuncu kalemlerim bana bu  renkte başka bir şey olduğunu söylüyor. Canlılık ve dinamizmden başka bir şey...
Size turuncunun ne olduğunu anlatmaya çalışacağım. Turuncu işte bildiğiniz turuncu ama benim için size sıradan gelen bu renk özel ve gizli anlamlar taşıyor.
***

Turuncunun gizi yazısı yarım kalacaktı. Belliydi bu...Neden böyle yapıyorum? Neden yarım kalacak yazılara bağlanıp kendimi sonsuz yolculuklarda buluyorum? Gerekli mi bu?

Bağlanmak ne kadar güzel bir eylem aslında...

Ben en çok da ıslığının renginin turuncu olduğunu düşündüğüm bir insana bağlıyım.

Beni çağırsın istiyorum. Turuncu ıslığıyla dünyanın öbür ucuna çağırsa beni...

Koşa koşa giderim. Biliyor olmalısınız.

Bilmiyor musunuz?

***
Gözlerimden sessizce süzülen yaşlar ellerime değiyor.
Bir elimde biblo melek duruyor.
Yıkanıyor melek gözyaşlarıyla.
Bir elimde mendil.
***
Turuncu ıslığına bağlandığım insana bakıyorum şu an.
Tatlı sessizlik!


1 yorum:

  1. sonsuz olasılıklara bağlanmak güzel olsa da kalemini rahat bırak ustam, bırak ki vücudunun bir parçası olup seni/turuncuyu anlatsın...

    YanıtlaSil