17 Haziran 2020 Çarşamba

Kırılgan Dev




Kırgın bir dev yaşar içimde
Alıngan bir deniz
Sarp kayalıklar
Nefes alır
Konuşur
Islık çalar

Silahım yok
Kılıcım da
Olsaydı da 
Kullanmazdım
Kırgın bir dev yaşar içimde
Sihirli gücü var elbette

Alıngan deniz
Derinlerinde
Bir gökyüzü saklar
Uçak değmemiş

Sarp kayalıklar
Derinlerinde
Bir sonsuzluk şiiri saklar
Yüreklerimizin sakladığı gibi

Savaş açacak değilim
Bu saatten sonra bu dünyaya
Müziğin büyüsünde
Eriyip gideceğim

Sakin kalacak değilim
Heyecan duyacağım her sabah
Kolum kanadım kırık hissetsem de
Uçacağım 

Düşman kalmak isteyenler kalsın
Barışmaya niyetim yok
Hem de hiç yok
Sihirli gücümü dinleyeceğim

Mayınlar döşeyenler döşesin


Kırılgan bir devim ben
Aklının başındalığı sorgulanabilir olsa da
Yüreği hep şiire dair
Şüpheler canda can bırakmasa da

Hayalleri yüzünden
Sökülse de gözlerim yerinden
Vazgeçmeyeceğim yeni hayallerden
Ve türlü türlü hatalardan

Derin mi derin
Bir deneyimden
Yalın mı yalın
Bir öyküdür bu
Düğüm düğüm eden bütün dostları

Ne fena değil mi
Dost düşman diye ayrılmak
İntikam peşine düşmek
Ve savaşmak
Unutarak şiirleri

Ve savaşmak
Gemiler
Uçaklar
Tanklar ile

Oysa güzeldir barış
Dünyanın her yerinde
Ve insanın içinde
Güzeldir 

Kırılgan bir devim ben
Kolay kolay ölmeyen

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder