14 Haziran 2020 Pazar

Gözyaşı Bahçesi





 
Tempolu yürüyordum
Dalgalara uyarak
Günahlarıma bir yenisini ekleyerek
Olmayacak düşler kuruyordum

Gazete alıyordum her gün
Başlıklara göz atarken
Ufuk çizgisini düşünüyordum
Olmamanın estetiğini

Bira içmeyi bırakmıştım
Sigarayı azaltıyordum
Tempolu düşünüyordum
Yeni şarkılar söylemek için
Yürüyordum

Trafik lambasına yakalanıp
Gök gürültüsü uyduruyordum
Kitabevine yakalanıp
Aydede kitabını soruyordum
Yazarı ve yayınevi olmayan o kitabı

Sokakta klip çekiyordum
Aklımda olmamanın estetiği
Kamerasız üstelik
İçim dışım bir olana kadar
Çarpım tablosunu unutuyordum

Ankara 
Kederli ve bir o kadar cesurdur
Kediler 
Meraklı ve duyarlıdır
Kitaplar
Aşk yüzündendir

Ben yönümü kolay kolay bulamam
Adres tarifinden hiç anlamam
Kaybolmamdır aslolan
Tempolu kaybolurum
Bulmak isteyenler bilir 
Döneceğim 

Bir ipucu noktası vardır aklımda
Bir anı
Bir şiir
Bir özlem vardır
Döneceğim mutlaka

Özlemim öyle büyür ki
Gece
Gözyaşı bahçesine dönüşür
İyidir bu
İyidir böyle ağlamak


Yasemin Şenyurt
13.06.2020
Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder