25 Ocak 2019 Cuma

saat dört yirmi üç

sevmek üzerine söylediklerimiz
masaldır
çocukların en çok sevdiği

sevmek hakkında düşüncelerimiz
şiirdir 
kalbimizi arındıran

yaralıdır gökyüzü
o yüzden yağar yağmur
yeryüzü iyileşir

sevmek muammadır
o yüzden yağar yağmur
deniz iyileşir

bu şarkıyı birlikte dinleyelim
sesini biraz daha açıyorum
kalbimin

ne yaptığımı bilmiyorum
saat dört
birlikte yaşamanın en güzel anındayım

burada olsaydın
dizime uzanırdın
yağmur kesin yağardı

saçlarını karıştırırdım
aklım dokunulmazlığını kaybederdi
aklıma dokunurdun

ne düşündüğümü bilmiyorum
özlüyorum
özlemek pekiyi

burada olsaydın
içimden geçen şiiri bulurdun
hissederdin kesin 

bana sarılırdın
içimden geçen sonsuzluğu reddederdik birlikte
sonlu ve sevgili olurduk

sonlu ve sevgili olmayı seçerdik
sonsuzluğu reddederdik
iyileşirdi gökyüzü

vay be derdi tanrı
imkansız zannederdi insanın sonsuzluğu reddini
şefkatli olmaya karar verirdi

sonlu ve sevgili olmak 
bütün mesele bu 
sonsuzluğu isteyenler
henüz farkında değil
kavuşmayı isteyenler
henüz sevgili  değil

Yasemin Şenyurt
26.01.2019 
Ankara
04:21

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder