5 Haziran 2016 Pazar

Boşluğun Sırrı



Yapılması gerekenleri tek tek sıraya koymak akıllıca değil. Birbirinden destek alıp, birbirine açılması gereken sözcükler, fotoğraflar ve renkler var. Birinden vazgeçtiğinde yaşamın katlanılmaz olabileceği iç içe geçmiş özen gerektiren işlerim olduğu düşüncesi bugün bana nefes aldırıyor. Yapılması gerekenleri bazen tutkuyla bazen disiplinle bazen de zamana bırakarak yapmak gerekliliği hiç bu kadar açık olmamıştı daha önce...

Bazen bilememek ya da bilmeyi istememek yapılması gereken en doğru şeydir. Şu anda ne yapmam gerektiğini bilememenin boşluğundayım. Bu boşluk ve bazen bazı boşluklar yaşamınızı dopdolu yapanın ne olduğu konusunda sizi aydınlatırlar. Görmeyi istemeseniz de ya da aklınızdan uzaklaştırmaya çalışsanız da boşluklar önemli bir yer tutar kişinin kendisi olma sürecinde. 

Hastanenin penceresinden boş bir alana bakıyordum ve içimi korku kaplamıştı. Yaşamımın bir yerinde boşluk vardı. Hiçbir zaman dolmayacağını düşündüğüm tehdit ediyor gibi gözüken bu boşluğa ihtiyacım olduğunu zaman içinde kavrayacaktım. Eğer o orada durmasaydı, yüreğimde, aklımda o boşluk hiç olmamış olsaydı şu an bu kadar anlam dolu olmazdım. Şimdi o boşluk ve boşlukta attığım yardım çığlığı sayesinde her deneyim karşısında olmasa da anlamlı deneyimler karşısında yüreğimin ne dediğini duyabilme şansım var. 

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder