19 Mayıs 2015 Salı

İyileştim

fotoğraf: Yasemin Şenyurt


Solarken bir çiçek
Solmayan şeydir his

Solurken bir çiçek
Soluksuz bırakandır his

Akşam akşam 
Düşüncemde tek bir çiçek
İyileştim diyorum

Hani ikimiz o gece
O meyhanede konuşmuştuk da
Hatırası solar mı sandın
Hani hiç yürümeden
Hani hiç ağlamadan
Hatırası 

Bir rüya içindeydi
Sen hiç

Mavinin masmaviye
Kırıldığına şahit oldun mu
Sen hislerin en hakikisinde

Bir kapı çalındığında
İçini o his kapladı mı hiç
Kitap gibi

Güvercinler 
Çimenler
Tesadüfler güzeldir
Sen soluk aldığın sürece

Akdeniz titresin dursun
Gökyüzü bakmasın hiç bana
Alnım acıdan kıvrılsın kendine
Güzeldir yaşamak
Sen soluk aldığın sürece

Dediler ki
Hiç duymadım dediklerini
Güldüler ki
Hiç üstüme alınmadım
Güzeldir yaşamak
Hisli hisli

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder