3 Mart 2012 Cumartesi

Kalbim Umay'da kaldı


Kalbim Umay'da kaldı...

Umay dört gündür hayatta.

Onun büyümesine tanık olacağım. Konuşmasına, kahkahalarına, yaramazlıklarına tanık olacağım. Bana hala dediğini duyacağım. Hala diye seslendikçe içimi titretecek. Aslında yüzüne baktığımda da içimi titretiyor onun bakışları.

Her bebek ailesinin sevinç kaynağıdır. Umay da bizim sevinç kaynağımız.

Kardeşim baba oldu. Umay'ın babası olmak ona çok yakıştı. Biliyorum ki kızının değerini bilecek. Umay'ın annesi annelerin en güzeli benim için. Uykusuz kalıyor, yorgun düşüyor ama Umay'a çok çok iyi bakıyor. Annem ise güzel bir babaanne oldu. Süper babaanne mi desek? Babam yakışıklı bir dede oldu. Torununu uykudan uyandırıp oyunlar oynamak istiyor.

Ben hala oldum... Hala olmak kolay değil diyor kardeşim. Gülüyoruz. Kızımın halası mı gelmiş diye soruyor Umay'a. Umay da gülüyor.

4 yorum:

  1. sevgili dostum, hala olmak sana cok yakismis tebrik ederim.umarim umay'in cok ama cok keyifli bir hayati olur ve hersey gonlunce olur.umay'a saglikli ve huzurlu bir yasam diliyorum ve onu kocaman kocaman kucakliyor, kokluyor ve opuyorum:) sevgiler canim

    YanıtlaSil
  2. Canım dostum, öyle güzel ve içten dilekler dilemişsin ki çok mutlu oldum:) Seni seviyoruz...Umay ve halası:)

    YanıtlaSil
  3. Gözün aydın Yasemin..
    Halalık sana çok yakışmış, Umay çok şanslı.
    Sevgiyle, umutla büyüsün, bahtı açık olsun,sana ve ailene ışık saçsın her dem..

    YanıtlaSil
  4. Çok ama çok teşekkür ederim. Çok güzel dilekler:)

    YanıtlaSil