Sanatın Anlamı/ Yasemin Şenyurt

18 Eylül 2024 Çarşamba

Kar Ankara'da Uzun Solukludur

Sesimde titriyor bir harf 

Farkındayım 

Gözümde birikiyor dünya 
Yağmurlarla 

Tenimden canıma geçiyor 
Sözcükler 

Sen gerçeksin 
Gerçek olamayacak kadar iyi 

Kar 
Ankarada uzun solukludur 

Güneş 
Şiirde batmıyor hiç 

Sesimde titriyor bir kavram 
Düşünüyorum 

Sana mektuplar yazıyorum 
Alt üst eden kendimi ve rüyaları 

Kar
Ankarada uzun solukludur 

Bir bahçenin içinde duruyoruz 
Zaman boğazımızda düğüm 

Tende duyumsadığın 
Gürül gürül akan bir nehirdir 


Uzak değiliz 
Hiç olmadık 

Sana mektuplar yazıyorum 
Kendimi alt üst eden 

Aklın almadığı bir şeydir tanışmak 
Belki bir bahçede belki bir kıyıda tanıştık 

Memnun oldum ayrılık 
Memnun oldum özlemek

Uzak değiliz 
Hiç olmadık 

Yakınlaşmak şiirinde 
Kendin olmak övülür ve önemsenir en önce 

Yakınlaşmak şiirinde 
Büsbütün duyulur yaşam 

Sana mektuplar yazıyorum 
Hiç vazgeçmeden 

Yasemin Şenyurt 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder