26 Haziran 2021 Cumartesi

İç Sesim / Yasemin Şenyurt

 



Ritim
Düzenli tekrarlardır
Tını
Sesin kişiliği

Ritim
Düzenli tekrarlardır
Tını
Sesin kişiliği

Beynimiz
Tamamlamaya eğilimli
Beynimiz
Tamamlamaya

Sesinin tınısında
Mavinin ritmi
Beynimiz
Tamamlamaya eğilimli

Yakından tanımak istiyorum
Notaları
Yakından
Okumak sesleri ve süreleriyle

Şarkı söylemek yetmiyor
Güzel söylemek istiyorum
Dinlemek yetmiyor
Güzel dinlemek istiyorum

Güneşin tınısı var
Güneşin tınısı
Güneşin
Gün

Kulak kesiliyorum
Tüm seslere
Çıtırtı ve patırtılar da dahil
Gözlerim kapalı

Gözlerim kapalı
Dinliyorum
Hayallerimi
Beynim tamamlamaya eğilimli

Ritim 
Ritim
Ritim 
ve armoni

Ritim 
Ritim
Ritim 
ve arzu

Ritmi kaçırabilirsin dedi iç sesim
İzin verdim o andan sonra
Her şey dört dörtlük olmak zorunda değil
Zorunda değil

Ritmi kaçırabilirsin dedi iç sesim
Ben de dinledim
Ah benim iç sesim
Ah iç sesim

Sevgili ritmim
Düzensiz bir sabah bu
Sevgili şiirim
Özgürlüğün müziği bu

Yasemin Şenyurt 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder