10 Nisan 2016 Pazar

Armağan





Bazen şiirin içindeki resimden, resmin içindeki öyküden, öykünün içindeki müzikten heyecan duyuyorum. Bazen sadece adım atıyor olmanın bana özgü ritmini düşünüyorum.
***
Büsbütün yaşamla doluyum. Titreyen ışıkların, güneşin, çimenin, yağmurun en derinlerime kadar işlemiş olması beni korkutmuyor. Sözcüklerin, cümlelerin beynimde sürekli yer değiştiriyor olması ve bazen içlerinden bir sözcüğün güneş kadar sıcak, aydınlık olması beni ısıtıyor.
***
Gezegenler, kuantum fiziği, okyanusta yaşam konusunda daha çok şey bilmek isterdim istemesine ama filozoflar yüzünden kalbim ve aklım felsefede kaldı.
***
Somut şeylerin yanına yaklaşmayan bu duygu bir armağan ve ben hiç bu kadar heyecanlanmadım.
**
Bir mürekkep şişesi boşalıp bütün beyaz kağıtların üzerinde lekeler bıraksa da içinde yaz başlamıştır ve gülersin.
Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder