12 Kasım 2015 Perşembe

Dantel Gemi

En başından beri biliyordum
Deniz bir garip türküdür

En başından beri seziyordum
Aklımın bir gün başımda olamayacağını

En başından beri hissettim
Şiirin beni saracağını
Güneş gibi tenimde duya duya

En başından beri huzursuzdum
En başından beri uykusuz
Kırıntıları takip ederek 
Ulaştım güvercinlere

Sarıldığım bütün oyuncakları buldum 
Yediğim bütün çikolataların paketlerini
Sönmüş balonları
Kaybolmuş kalemlerimi

Özlemekten kaçtı bir güvercin
Kaçabildiğini düşündü
Çocukluğum 
Büyüdüğünü
Yetiştiğini düşündü bütün yetişkinlere
Yanıldı

Yaklaştı 
En başından beri bildi
Kaçamayacağını 
Yaklaştı
En başından beri biliyordu
Mentollü bir sigara gibi yandığını

En başından beri
Bütün ayrıntıları sevdi
Konuşmayı
Ters ve düz
Doğru ve yanlış
Konuşmayı sevdi

Dantel denizi vardı
Dantel gemileri
En başından beri bildi
Sadece onun dantel gemisi vardı

Rahatla ve uyu şimdi
En başı buydu çünkü
Yetişme yarın yetişilecek işlere
Dantel bir sabahı yaşa
Sadece gözlerinle değil
Boynunla takip et
Bir uğur işareti buluncaya dek
Takip et 
En başından beri biliyorsun
Dantel gemin var

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder