26 Aralık 2014 Cuma

Anlamak Nefistir



Gidilirmiş çok ama çok uzaklara
Anlat bunu
Dayanırmış insan ayrılığa
Anlat bunu

Gitmek çok ama çok kolaydır
Bir bilet bir de ceket yeter
İçindekiler kısmında bir kitabın
Tozlu bir aynada
Bir fotoğrafta
Aklından hiç silinmemiş cümlelerde
Kal
Kal diyorum sana
Kal

Kaldığında anlayacaksın
Anladıklarını değişmeyeceksin başka ülkelere
Başka şehirlerin kokularına
Başka insanların rüyalarına

Kaldığında anlayacaksın
Yaşamını
Neden üşüdüğünü
Nasıl ısındığını
Hatırlayacaksın
Nasıl sevdiğini
Kal diyorum

İçimdeki raflarda nergisler
İçimdeki kitaplarda şiirler
Yüzümde anlamış olmanın sevinci
Kal

Kalmak üzerine yazılmış ne varsa oku
Kendine anlat neden kaldığını
İnsan bazen böyle anlayabilir
Kal diyorum sana kal

Gitmek için bir bilet bir de ceket yeter

Kalmak için güçlü bir yürek
Kalmak için iyi bir hafıza
Kalmak için anlamak şart

Kalıyorum olduğum şehirde
Beni ben yapan bu yerde
Anlıyorum
Anlamak nefistir
Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder