1 Aralık 2014 Pazartesi

35 yaş mektubu

Garip ve bir o kadar da dolu dolu bir biçimde sürdürdüğüm hayatımda 35. yıla gelmiş bulunmaktayım. Bazen çocuk bazen yetişkin gibi davrandığım anlarım oldu. Bazen çok önemli kararlar verdim ve o kararları uygularken kendime inandım. Sevdiğim insanlarla yaşadığım dolu dolu anlar sayesinde kendimi geliştirme şansım oldu. Sevdiğim insanlarla yaşadığım her an aslında içinde sevginin ve özgürlüğün geliştiği anlardı. 
 Bazen kızgınlıklar, kırgınlıklar yaşamış olsam da bunların beni ve sevdiğim insanları yıpratmamasına gayret ettim. Doğru dürüst bir insan olmak isterken bol bol hata yaptım. Her hatamın içinde doğruyu bulma gayretim vardı. Hatalarımdan kaynaklanan pişmanlığı da yaşadım. Öyle güçlü ve güzel dostluklar kurmuşum ki tam da bu kriz zamanlarında bana bu krizin aslında bir fırsat olabileceğini anlattılar dostlarım. Öyle güzel, dolu dolu yaşlanıyorum ki saçlarımda beliren beyaz saçlara hayranlıkla bakıyorum. İki yeğenim var ve onların büyümesine bazen uzaktan bazen yakından şahit olmak, kardeşimin nasıl iyi bir baba olduğunu yakından yaşamak o kadar çok anlamlı geliyor ki...Çok sevdiğim büyüklerim bu hayattan ayrılıyor ve ayrılırken bize gerçek zenginliğin iyi insan olmak olduğunu anlatıyorlar vedaları ve anılarıyla. 35 yıl gerçekten de kolay geçmedi ama yeniden dünyaya gelsem yine bu ailenin içinde olmak, bu dostlukları kurabilmiş olmayı isterdim. Bütün güçlüklerin içinden yürekli olarak geçip gönlünüzle bir işe odaklandığınızda kalbiniz gerçekten çarpıyor demektir. Bütün sevdiğim şairler ve yazarlar beni heyecanlandırdı ve heyecanlandırmaya devam ediyorlar. Bütün filozoflar beni şaşırttı ve şaşırtmaya devam ediyorlar. Yazı yazabildiğim ve fotoğraf çekebildiğim için kendimi çok iyi hissetmeye sanırım ilerleyen yıllarda da devam edeceğim. Sürprizleri hep çok sevdim ve sanırım ilerleyen yıllarda da sürprizler yapmaya devam edeceğim. Hayatta attığım her adımda sevdiklerimi yanımda, arkamda ve bazen yüreğimde hissediyor olmanın mutluluğuyla yeni yaşıma giriyorum. 

1 yorum: