17 Temmuz 2013 Çarşamba

Şiir




Söyleme adımı
İçim titriyor

Gökyüzü maviydi deme mesela
Yağmurdan hiç bahsetme
Adımın yerine bir zamir bulunur

Dizlerimin bağı çözülmüş

Elbette bulunur ünsüz ve ünlü harfler

Kalbin sıkışması
Gökkuşağına bulaşması
Kafa atması bulutlara, otlara
Olur şey değil

Oluyor işte!

Ölüyor zaman denilen

Ölümsüzleşirken anlam

Adımla seslendiğin an

Anlamak zor
Olur şey değil

Alınganlığımdan eser kalmaması
Tek adım atmaya halimin olmaması

Gökkuşağına asılması
Hayata tutunması
Suyla tutuşması
Olur şey değil

İçim titriyor işte

Başka bir zaman bul
Başka bir şarkı için


İçim titriyor
Seslendiğinde

Adım ah!
Ah benim adım
Bütün sızım
Başka bir denizde
Kucaklaşırız ormanla

O zaman kuşlar rahat nefes alır
Rahat nefes
Rahat nefes
Ne fena çıkıyor olmalı sesim

Kalbim sıkışmasa
Konuşacaktım 

2013 Temmuz Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder