Sanatın Anlamı/ Yasemin Şenyurt

16 Mayıs 2024 Perşembe

Anlayış


Anlayış 

Yapraklardan 
Hayal evi yaptım 
İki odalı
Salonu yok
Mutfağında tarif defterleri 
Farklı alfabe ile yazılmış 

Balkonunda sözcük gemileri 
Öyküler diyebilirim onlara
Sözcük gemileri demek daha görkemli 
Öyküler demek gelmiyor içimden 
Ey sözcük gemileri 

Bir marangoz oldum
Farklı şeyler ürettim atölyede 
Bir omzumda kedim 
Bir omzumda ilham perim
Gece gündüz demeden 
Müzik eşliğinde 
Söyleyemem daha fazla 

Olağan şeyler değildi olanlar 
İlkbahardan ve güneşten yapılmış benim dayanıklılığım 

Çığlığını hala duyuyorum 
Korkun hala korkum 
Değişen ne peki?
Değişen korku 
Değişen ses 
Değişen yüklediğim anlam 

Bir öyküde 
Kambur bir kadın vardı 
Sanırım Binbir İnsan Masallarında 

Sanırım demek ne güzel 
Belki demek 
Keskin olmamak  
Gökkuşağı renklerinin birbirine dokunuşu gibi
Anlayış bu değil mi? 

Yasemin Şenyurt 
17 mayıs 2024 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder