20 Şubat 2023 Pazartesi

Yüreğim Ağzımda

 

Bu sabah sessizlik içinde ev. Ses yok, olmamalı...

Yas içinde...

Yer yarılıyor ve ben içine giriyorum. Hareketsiz kalıyorum...

Kurtarılma isteği duyuyorum, umutsuzum. Ses yok. Ses olmalı...


Ses duymak, bir insanın sana seslenmesi...İsmini duymak ve ardından gelen cümleler... Cümlelerin içinde kır çiçekleri var.


Ses duymak, bir merhaba...

Ses duymak, iyi misin biraz?

Ses duymak, gerçek ve iyi hissettiren. 


Anlatmak için erken, yaşıyorum tekrar tekrar. Yüreğim ağzımda. 


Yüreğim buruk...


Ses duymak, bir merhaba

Ses duymak, iyi misin?

Sesin geldiği yerde bir çift göz...


Görmek yeryüzünü yeniden.

Yabancı yabancı bakmak belki.

Sarsılarak tanımlamak yeniden dünyayı.

Dil incinmiş ve anlam tükenmiş sanki.


Ses duymak

Sarsıntı sesi

İnsan sesi

Yağmur sesi

Birden bir yerde çalınan şarkı ile anılar...

Dil incinmiş , anlam tükenmiş ama bir cümle kurma çabası yüreğim ağzımda.


Yasemin Şenyurt 

21 Şubat 2023


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder