11 Temmuz 2022 Pazartesi

Şansa Bak




Şansa Bak


Denizdeki yunus gibi
Neşeli 
Karadaki kaplumbağa kadar sakin
Gökteki bulut kadar gezgin 
Bir gelecek diliyorum 
Bekliyorum
Harita metot defterimde yazmıyor bunlar 
Ajanda yok
Takvim de

Andayım 
Hiç olmadığım kadar 
An bir karpuz dilimi 

Gelecek şüpheli 
Andayım 
Koltuğum pencereye dönük 

Telaş uzakta 
Ellerim dolup dolup taşıyor 
Kalemlerle 

Yazıyorum 
Çocukluğumdan beri
Bir fark var ama şu an
Kalemler denizden ilham alıyor 
Derinleşiyor yavaş yavaş 

Beyaz kağıtlar içindeyim 
Ne duvar
Ne melankoli 
Beyaz kağıtlar içindeyim 
Masaya oturuyor aniden Orhan Veli

Kafa mı buluyorsun diyor
Ne haddime 
Kafa kafaya vermek varken
Olacak şey değil bu şair 

An
Anlam
Ankara yazıyorum
Orhan Veli bir sigara yakıyor 
Çiziyor kelimelerin üstünü 

Ayazı duy diyor 
Ruhunda ayazı duyduğun belli 
Bedeninde duy 
Yaşamda duy 

Öfke ve özlem içindeyim 
Anla 
Ankara 
Orhan Veli göz kırpıyor 

Şansa bak 
Aynı masadayız 
Şansa bak
Ben ve Orhan Veli

Yasemin Şenyurt 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder