14 Ağustos 2021 Cumartesi

yaşama karışmak / yasemin şenyurt




YAŞAMA KARIŞMAK  


Çöl sıcaklarında 
İnsan nasıl hasretse suya ve umuda
Uzun kış geceleri nasıl 
Kahredici yalnızlık içindeki tatlıyı bulma çabası ise
Rengarenk olan her şey
İnsanı nasıl mest ediyor ve neşelendiriyorsa

Bugün ve şimdi
Şimdi ve daima 
Daima diyorum daima
İçimde Poseidon
İçimde Polyanna
İçimde renkler ve ezgiler 
İçimde her daim bana yaşamı tane tane anlatan bir insan 

İçimde saklambaç oynaya oynaya yaşlanan şair
İçimde sobe sesleri
İçimde gitmenin bin türlü haline savaş açan ben
Yenilgi yenilgi kokan gömleğim
Şarkılar söyleyen şapkam
Umudum ve mücadelem 

Bana sevgiyi anlat yeniden
Bugün bir zanaatkarım
Yarın distopya yazabilirim
Şimdi  ve daima
İnsanın içindeki zenginliği bilerek 
Fromm'a inanacağım 
Karışsın gözyaşım içtiğim suya
Karışsın alın terim yaşama
Böyle varolacağım 

Yasemin Şenyurt
14.08.2021 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder