3 Ağustos 2018 Cuma

Doğru Sürrrealizm




Döngüyü kırınca
Göründü gökyüzü

Ben çok öldüm
Bir keresinde
Doğru sürrealizm

Şehrin en yeşilimsi yerinde
Şeyler Kitabı'nı unutuverdim
Bulup getirdi sürrealizm

Salvador neden eritmiş saatleri

Döngüden dönünce
Evin içinde bir kırlangıç
Sait Faik öyküsünden gelmiş 

Bir mazim var
Bilinmesinde sakınca yok
Brancusi'nin arafını tutmakta

Gel Klimt'e soralım
Büyüsüz gerçek görmüş mü
Ya da doğuma inanıyor mu
Kendinden kendini doğurmaya

Demiorgus da kim
Aklıma takılıyor hastane koridorunda
Hiç diyorum hemşireye
İyot kokulu bu hiç 
Bilinmiyor

Belleğimde kristal büfe 
Yeşilköy'de bir masa
Kaskımı takıp yazıyorum
Büyükada büyüyor

Kris'in gözleri mi kris
Sıpa'nın patisi mi kris
Yıllar sonra kriz nedir
Cevabını vermem elbette
Büyükada büyüsün

Yasemin Şenyurt
03.08.2018

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder