18 Şubat 2018 Pazar

oyun





dizlerim kanamıştı
hiç unutmuyorum

altı bir değildi dünyanın en güzel kapısı

çat pat konuşuyordum

reşat nuri güntekinin bütün kitaplarını okuyordum
çalıkuşu hariç

çat pat anlıyordum

önlüğüm maviydi
yakam süt beyazı

bir astronot düşlüyordum
adı Ozan 

dünyanın en güzel kapısı
kütüphaneye açılır

tarık buğra'nın küçük ağa kitabını okuyamayınca
utanırım gidemem derse

aziz nesin'in şimdiki çocuklar harika
orhan kemal'in cemile 
o yıllarda dokunur hayatıma

cuma günleri iple çekilir
okuma saati okulda

özeti olmaz ki okuma tutkusunun

aynaya baktım
çok buğulu
karar verdim
yazmalıyım

ferit edgü'yü okuyacağım daha
tomris uyar ile kendimden geçeceğim
tutunamayanlar ile tanışacağım

pessoa
gelecek 
bachmann
sarsacak
sait faik ile sevilecek semaver
deniz kızları
balıkçılar ve nice an

lale müldür
birhan keskin
didem madak ile 
dertleşip
uçurtma olunacak
başaramazsam
topaç
başaramazsam
bir deniz minaresi

kitaplar okurum yıllardır
ama içlerinden biri 
canıma okudu
adı boyalı kuş 
yazarı kosinski
hayat artık çok başka

mücadele sürmeli

yasemin şenyurt
18.02.2018
saat:18:12
Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder