1 Ocak 2017 Pazar

Ankara




Ankara'ya geleli yirmi yıl oldu bu sene ve bu şehir bana denizi gönüllerde bulmayı öğretti, gökyüzünü öğretti, felsefe kitaplarını sevdirdi, yazdıklarımı değiştirdi. Fotoğraf çekmek için, boyaları büsbütün duyarak resim yapmak için, şarkı söylemek, dans etmek ve paylaşmak için bana şans verip durdu Ankara. Ankara'da kaybolmak da, kendini bulmak da,  kendini geliştirmek, hayatını zenginleştirmek de güzeldir.  Dostlukların ve aşkın şehridir Ankara benim için. İyi ki teyzem ve eniştem burada yaşadılar ve ben iyi ki üniversite için bu şehre geldim. İlk geldiğim günlerde kabus gibi gelen bu şehir şimdi anılarla, anlamlarla yüklüdür.  İki üç günlüğüne de buradan ayrılsam burnumun direği sızlıyorsa başkasın işte şehrim...

Yasemin Şenyurt
1 Ocak 2017

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder