25 Eylül 2016 Pazar

Gövdeme Yerleşmek İçin



Aklıma bir şehir lazım
Tramvaylarından bağıracağım

Şair değilim

Yağmurda
Kendimi kaybettik
Önce ayaklarımdan silindim

Yankılana yankılana
Bir kitabın içine doğru
Düştüm
Gövdeme yerleştim

Çaresizdim
Şehir Sona
Zaman Bahar
Denizler mi kırılmış içime
Sormuyorum

Anlıyorum kalbim
Anlıyorum

Ben senden daha üzgünüm
Saçlarımı da siliyor
Gözlerimi de karalıyor bu üzüntü
Siliyor kollarımı
Gövdeme yerleşmek için çalışacağım
Aklımı almasa geceler


Türkçede üşümek için
Çay bitmiş olmalı
İnat ettim
Sigara da durdu orada öylece

Kapı çaldı
Zangır zangır
Ben üşüdüm
Sigara da durdu kül tablasında

Ağzım eridi
Salvador Dali'nin resimlerindeki gibi

Anlıyorsun kalbim
Anlıyorsun
Boğazımı düğümleyip
Gövdeme yerleşince
Kollarıma bakacağım uzun uzun

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder