10 Eylül 2014 Çarşamba

Üstelik




Yüzümde hüznün elleri

Yaşamımda çılgın renkler vardı
Bir gece yarısı
Yerlere düştü yıldızlar
Kurtardın onları
Bir bir

Üşenmedin
Yorulmadın
İstekliydin üstelik
Üstelik boğazımız düğüm düğüm

Yine anladın o bakışımı
Yine sevdim anlamanı
Üstelik şarkılar vardı beraber dinlediğimiz

Bilinmezliğin içinde
Korkusuzca yürüyordun
Ne güzel yürüyordun
Üstelik hayat zordu
Her an kederle yaralanabilirdin
Her an kederle yaralanabilirdim

Üstelik bizi hayata bağlayan her şey 
Usulca saklanıyordu 
Yine halsiz kalmıştım
Sen o cümleyi kur
Bana en çok sensizlik dokunur

Sen o cümleyi kur
Gözlerime bak
Gözlerini kaçır
Yaşıyoruz 
Üstelik sen hep çalışıyorsun 

Dua ediyorum
Çalışıyorum
Yazıyorum
Bana en çok sensizlik dokunuyor
Gözlerime bak
Bakışımı anla
Sevinirim o zaman
Üstelik sevinç nasıl yakışır

Nerede bir şiir okusam
Aklım sende kalır
Üstelik delilik hiç de kötü değil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder