19 Ağustos 2014 Salı

Bir Rüyaya Övgü




Kendimi kitaplara doğru götürüyorum
Ellerimin tuhaf görünüşüne aldırmadan
Ayaklarımın yerle olan temasına aldırmadan
Odanın tavanındaki böceğe aldırmadan
İçlerinde hiç okumadığım bir kitap var
İçlerinde bana göz kırpan bir başkası
Kitaplarla dolu bu odada
Aklımı çelen şiirler var
Sana yazdığım mektuplarda bahsetmiştim
Sana yazdığım öykülerde de var
Kendimi aniden deniz kenarında buluyorum 
Martıya doğru yürüyorum
Kendimi aniden karşında buluyorum
Sana doğru yürüyorum
Bu rüya gibi

Geçişler
Renkler
Her şey ama her şey kayıyor
Sabit olan sensin
Sana doğru yürüyorum
Biraz sonra yağmur yağacak

Kayıyor belli belirsiz gökyüzü
O aklımı çelen şiirdeki sözcükler de kayıyor
Sen olmasan ben de kayıp gideceğim

Bir rüya gibi
Sadece şu şarkıyı dinle
Anlayacaksın

Seninle karşılaştık
Çünkü her şey anlam dolu

Bir elbisem vardı üzerimde
Gökkuşağı gibi
Sana doğru yürümekteydim
Kitapların olduğu yerde buluşalım dedin
Geri döndüm odaya ve seni bekledim
Sen hep geldin
Bir rüya gibi

Çünkü her şey anlam dolu
Geçişler
Renkler
Aklımı çelen her şey


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder