13 Aralık 2013 Cuma

Yaşamış Olmak Şart mı?


                                                             


Yaşamak içindi bu telaş
Bu kalabalıkların içinde gökyüzüne dalıp gitmeler
Kitapların içinde bir kitap olma arzusu
Gözlerim titrediğinde
Üşümüş olmam şart değil
Yaşıyordum 
İçinden çıkamadıklarımla
Yaşıyordum
Dilimin ucuna gelen şarkılarla
Fakat 
Yaşıyor muydum
Duyuyor muydum
Yoksa bir nehri dinlerken ölmüş müydüm?
Yoksa kemanın altında ezilmiş miydim
Yoksa hiç doğmamış mı?
İnanmalı mıyım bu kış
Düşündüğüme 
İnanmalı mıyım
Başka insanlara
Nedenlerimize
Kahveye ve süte
Okuduklarımıza
Yaşamış olmam şart mı
Aşka inanmak için
Yaşıyor olmam şart mı
Adımlarımı duyuyorum
Yoksa sinemada rüya görüyor olamaz mıyım
Adım atmayı daha öğrenmemiş olduğum zamanların rüyası bu
Yaşamış olmam şart mı
Aşkla yaşıyor olmak için

Yasemin Şenyurt/2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder